Koulutuskeskus solmi yhteistyösopimuksen Logisteam Oy:n kanssa

Olemme solmineet yhteistyösopimuksen Logisteam Oy:n kanssa. Yhteistyön avulla saamme lisättyä omaan koulutusvalikoimaamme laadukkaat ADR koulutukset.

Logisteam Oy:n on yli 20 vuotta toiminut turvallisuuden, varastosuunnittelun ja logistiikan asiantuntijayritys. Kouluttajana koulutuksissa toimii pääsääntöisesti yrityksen toimitusjohtaja Hannu Honkasalo.

Valikoimaan kuuluvat muun muassa seuraavat ADR kurssit:

ADR peruskoulutus (P) 3pv

ADR peruskoulutus (YP) 4pv

ADR yhdistetty täydennyskoulutus (YT)

ADR täydennyskoulutus (TP)

TNA-koulutukset

Säiliökurssit ES, E1, E7

ADR koulutus antaa henkilölle tiedot vaarallisten aineiden kuljetukseen liittyvistä riskeistä, perustiedot onnettomuustilanteiden välttämiseksi ja tiedot onnettomuustilanteissa tarvittavista välttämättömistä toimenpiteistä.

Vaarallisten aineiden kuljetuksissa kuljettajalla on oltava voimassa oleva ADR-ajolupa. Ajolupakokeita voi tällä hetkellä edelleen suorittaa Ajovarman toimipisteissä.

ADR ajolupa hinta:

• Ajolupa hinta 44 euroa
  • Ajolupakoemaksu 50 euroa

Vähintään 14 oppituntia kestävistä ADR koulutuksista on mahdollista saada kaksi (2) kuljettajan ammattipätevyysmerkintää. Alle 14 oppituntia kestävistä kursseista saa yhden ammattipätevyysmerkinnän.