Kuljettajan ammattipätevyys

Kuljetusalan direktiivikoulutukset ovat merkittävässä roolissa kaikille kuljetusalan työntekijöille. Avoimia koulutuksia järjestämme isoilla paikkakunnilla.

Meihin luottavat alansa johtavat yritykset

Digipiirturin käyttö-, ajo- ja lepoaika sekä työaikalakikoulutus

Lähikoulutukset

Webinaarit

Ajo- ja lepoajat, piirturi ja kuormansidonta koulutuksessa käsitellään kuljettajan työpäivään vaikuttavaa lainsäädäntöä sekä kuorman lastaus- ja purkutapahtumiin liittyviä turvallisuusnäkökulmia.

Ennakoivan ajon koulutus

109 €|web ja 129 €|lähi

Lähikoulutukset

Webinaarit

Ennakoiva ajo (7h) on ammattikuljettajan jatkokoulutuksen (35h) ainoa pakollinen koulutus.

Tieturvallisuuskoulutus

Webinaarit

Koulutus annetaan Tiellä työskentelyn turvallisuuskoulutus kuorma-auton kuljettajille (TRAFICOM/ 39718/ 05.03.07/ 2020) mukaisesti.

Virkeänä ratissa

Kysy tarjous!

No items found.

Virkeänä ratissa koulutuksen tavoitteena on tukea ammattikuljettajan kokonaisvaltaista hyvinvointia ja työssäjaksamista.