ADR-peruskoulutus (YP) 4pv

Kysy tarjous!

No items found.

Kuljettajan tulee suorittaa ADR Yhdistetty peruskurssi (4 päivää) ja sitä vastaava koe hyväksytysti saadakseen oikeuden vaarallisten aineiden kuljettamiseen ADR-valtioissa kappale- ja irtotavarakuljetuksina, mukaanlukien 1 räjähteet ja 7 radioaktiiviset aineet.

Ajoluvan voi laajentaa säiliökuljetuksiin (ES).

Ajolupa on voimassa 5 vuotta kotimaisissa sekä kansainvälisissä kuljetuksissa. Lupa on uudistettava ennen sen voimassaoloajan päättymistä. Luvan umpeutumisen jälkeen koko ADR-koulutus alkaa alusta.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Logisteam Oy:n kanssa,

Muut kulut: