Työturvallisuuskoulutus

Verkkokoulutus

Työturvallisuuskoulutus verkossa antaa perustiedot työntekijälle turvallisesta toiminnasta yhteisillä työpaikoilla, työsuojelun yhteistoiminnasta, työympäristön vaarojen tunnistamisesta, kuormitustekijöistä ja riskien arvioinnista. Koulutuksen käynyt henkilö ymmärtää myös perehdytyksen ja työnopastuksen merkityksen sekä toimimisen hätä- tai onnettomuustilanteessa. Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle valmiudet toimia työssään turvallisesti relevantit sidosryhmät huomioiden sekä motivoida työntekijää huomioimaan turvallisuus työssään.

Preston kehittämä Työturvallisuuskoulutus sopii kaikille alasta riippumatta. Se on kehitetty vastaamaan yhteisten työpaikkojen sidosryhmien odotuksia ja standardeja, jotka ovat huomioituina koulutuksen sisällössä.

Koulutus toteutetaan kokonaisuudessaan verkkokoulutuksena, jonka voit suorittaa osissa tai kerralla missä vain ja milloin vain sinulle sopii. Työturvallisuuskoulutus sisältää teoriaa eri muodoissa sekä aiheisiin liittyviä tehtäviä, joilla opittua testataan ja taitoja syvennetään.

Preston kehittämä Työturvallisuuskoulutus on kokonaan verkkokoulutuksena suoritettava. Huomioithan, että kaikki yritykset eivät hyväksy kokonaan verkossa suoritettavaa työturvallisuuskoulutusta. Tarjonnassamme on myös TTK:n Työturvallisuuskortti®koulutukset webinaareina joka arkipäivä ja lähikoulutuksina ympäri Suomen.

Heti tilauksen jälkeen saat tunnukset sähköpostiisi ja pääset suorittamaan koulutusta. Sinulla tulee olla tietokoneessasi viimeisin versio jostakin seuraavista internet-selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome. Verkkokurssin suorittamista Internet Explorer-selaimella ei suositella.

OSTA VERKKOKURSSI (68€) TÄSTÄ

OSTA 15 PAIKKAA (575€) TÄSTÄ

Also in English Order an online course (68€)

Suoritusaika

4-6 tuntia, riippuen yksilöllisestä suoritusnopeudesta. Suorita koulutus missä ja milloin vain, vaikka osissa.

Koulutuksen hinta

Työturvallisuuskoulutuksen verkossa hinta on 68 € + alv. Hintaan sisältyy kertapääsyoikeus verkkokoulutukseen sekä PDF-todistus koulutuksen hyväksytystä suorittamisesta. Muovisen kortin voi ostaa erikseen hintaan 10 € + alv.

Käyttöaika

Koulutus on suoritettava vuoden kuluessa ostopäivästä.

Pätevyyden voimassaolo

Työturvallisuuskoulutuksen todistuskortti on voimassa viisi (5) vuotta. Sähköisen PDF-todistuksen voi ladata välittömästi järjestelmästä hyväksytyn suorituksen jälkeen.

Verkkokoulutuksena toteutettavasta työturvallisuuskoulutuksesta ei ole mahdollista saada kuljettajan ammattipätevyysmerkintää. Merkinnän voi saada Työturvallisuuskortti®-koulutuksesta.

Työturvallisuuskoulutus verkkokoulutuksena sisältää mm.

Työturvallisuuskoulutus verkkokoulutuksena on sisällöltään äärimmäisen laaja. Tekemisen voi jakaa itselleen sopiviin osiin, sillä kurssin voi aina jättää kesken ja jatkaa myöhemmin samasta kohdasta. Verkkokurssin materiaali hyödyntää kuvia, tekstiä, ääntä ja aihealuekohtaisia kysymyksiä ja välitenttejä. Verkkokurssin suoritettuasi saat ladattua sähköisen PDF-todistuksen tai mikäli ostit erillisen kortin, toimitamme sen sinulle postitse kotiin. Kortti on voimassa viisi (5) vuotta.

Koulutuksen sisältö

• Elvytys ja sydäniskurin käyttö
  • Hätäilmoituksen tekeminen
  • Pelastautuminen ja paloturvallisuus

Koulutus sisältää myös runsaasti aktivoivia ja harjoittavia tehtäviä edellä mainituista aihepiireistä.

Kenelle Työturvallisuuskurssi verkossa sopii?

Koulutus sopii kaikille työntekijöille, myös vasta työelämään tutustuville. Koulutus antaa hyvät perusvalmiudet turvalliseen työntekoon ja turvallisuuskulttuurin ymmärtämiseen, mutta ei korvaa työnantajan vastuulla olevaa työkohde- ja työtehtäväkohtaista turvallisuusperehdytystä. Koulutus suoritetaan selainpohjaisessa järjestelmässä, joten se ei vaadi erityistä teknistä osaamista.

Oletko sittenkin kiinnostunut ilmoittautumaan mukaan perinteiseen työturvallisuuskoulutukseen, jossa turvallisuusasiantuntijamme läsnäolokoulutuksessa opettaa vastaavat aihesisällöt? Kaikille avoimet Työturvallisuuskeskuksen viitekehyksen mukaiset työturvallisuuskorttikoulutukset löydät koulutushausta.

Osallistuminen Työturvallisuuskoulutukseen verkkokoulutuksena

Aloita ostamalla paikka Työturvallisuuskoulutus verkossa -koulutukseen. Onnistuneen tilauksen jälkeen tilauksen osallistujan sähköpostiin lähetetään vahvistusviesti, kirjautumistunnukset ja -ohjeet verkko-oppimisalustalle. Pääset siis heti oston jälkeen suorittamaan koulutusta.

Voit kirjautua oppimisympäristöön tietokoneelta, tabletilta tai mobiililaitteelta – riittää, että sinulla on internet-yhteys ja laitteessa toimivat äänet. Mitään asennuksia ei tarvita. Voit suorittaa Työturvallisuuskoulutuksen verkossa niin monessa osassa kuin haluat – tai vaikka yhdeltä istumalta. Etenemisesi tallentuu järjestelmään ja pääset aina jatkamaan opiskelua siitä kohdasta, mihin edellisellä kerralla jäit. Jos sinulla on jo verkkokurssitunnukset, voit jatkaa koulutuksen suorittamista tästä linkistä: Omat kurssit.

Verkkokoulutuksen suorittamista varten tietokoneessasi tulee olla viimeisin versio jostakin seuraavista internet-selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome. Verkkokurssin suorittamista Internet Explorer-selaimella ei suositella.

Koulutuksen suoritusaika vaihtelee osallistujien välillä, mutta tyypillisesti Työturvallisuuskoulutus verkossa suoritetaan 4-6 tunnin ajassa. Suoritusaika riippuu yksilöllisestä etenemisvauhdista.Kun koulutuksen kaikki osiot ja tehtävät on suoritettu voit ladata itsellesi sähköisen todistuksen.

Työturvallisuuskoulutus järjestetään seuraavilla alueilla

No items found.