Yhteistyössä Uudenmaan Koulutuskeskus ✕ Eltel

-20 %
Alennuksen saat, kun käytät koodin kassalla
ELTEL2021

Alennuksen saat varauksen yhteydessä kirjoittamalla lisätietokenttään koodin. Alennushinta huomioidaan laskutuksen yhteydessä.

Näytä kaikki →

Työturvallisuuskorttikoulutus

Normaali hinta 99 € | web tai 139€ |lähi

Alv 0%

Työturvallisuuskorttikoulutus antaa perustiedot työympäristön vaaroista ja työsuojelusta yhteisellä työpaikalla. Saatavilla myös Työturvallisuuskortti Kertauskoulutus.

Digipiirturin käyttö-, ajo- ja lepoaika sekä työaikalakikoulutus

96,00€

Normaali hinta 109,00€

Alv 0%

Ajo- ja lepoajat, piirturi ja kuormansidonta koulutuksessa käsitellään kuljettajan työpäivään vaikuttavaa lainsäädäntöä sekä kuorman lastaus- ja purkutapahtumiin liittyviä turvallisuusnäkökulmia.

Tulityökorttikoulutus

Normaali hinta 169,00€

Alv 0%

Tulityökorttikoulutus on tarkoitettu tilapäisellä tulityöpaikalla työskentelevälle. Tulityökortti Suomen pelastusalan keskusjärjestön myöntämä.

Hätäensiapukurssi 8h

Normaali hinta 199,00€

Alv 0%

Hätäensiapukurssi 8h saa valmiudet henkeä pelastavaan ensiapuun ja ensiapuun sairauskohtaustilanteissa.

Työturvallisuuskorttikoulutus

Normaalihinta 99 € | web tai 139€ |lähi

Digipiirturin käyttö-, ajo- ja lepoaika sekä työaikalakikoulutus

96,00€