Yhteistyössä Uudenmaan Koulutuskeskus ✕ Koneyrittäjät

Koneyrittäjät jäsenenä saat -20 % alennuksen Uudenmaan Koulutuskeskuksen koulutuspalveluista.

-20 %
Alennuksen saat, kun käytät koodin kassalla
KONE2021

Alennuksen saat varauksen yhteydessä kirjoittamalla lisätietokenttään koodin. Alennushinta huomioidaan laskutuksen yhteydessä.

Koneyrittäjänä sinua saattaisi kiinnostaa

Uudenmaan Koulutuskeskus Oy on vuonna 2014 perustettu aikuiskoulutuksen kortti- ja pätevyyskoulutuksiin sekä yritysvalmennuksiin erikoistunut suomalainen koulutusyksikkö. Koulutamme vuosittain yli 15 000 oppilasta ympäri Suomen.

Näytä kaikki →

Työturvallisuuskorttikoulutus

Normaali hinta 99 € | web tai 139€ |lähi

Alv 0%

Työturvallisuuskorttikoulutus antaa perustiedot työympäristön vaaroista ja työsuojelusta yhteisellä työpaikalla. Saatavilla myös Työturvallisuuskortti Kertauskoulutus.

Digipiirturin käyttö-, ajo- ja lepoaika sekä työaikalakikoulutus

Normaali hinta 109,00€

Alv 0%

Ajo- ja lepoajat, piirturi ja kuormansidonta koulutuksessa käsitellään kuljettajan työpäivään vaikuttavaa lainsäädäntöä sekä kuorman lastaus- ja purkutapahtumiin liittyviä turvallisuusnäkökulmia.

Tulityökorttikoulutus

Normaali hinta 169,00€

Alv 0%

Tulityökorttikoulutus on tarkoitettu tilapäisellä tulityöpaikalla työskentelevälle. Tulityökortti Suomen pelastusalan keskusjärjestön myöntämä.

Hätäensiapukurssi 8h

Normaali hinta 199,00€

Alv 0%

Hätäensiapukurssi 8h saa valmiudet henkeä pelastavaan ensiapuun ja ensiapuun sairauskohtaustilanteissa.

Työturvallisuuskorttikoulutus

Normaalihinta 99 € | web tai 139€ |lähi

Digipiirturin käyttö-, ajo- ja lepoaika sekä työaikalakikoulutus

Normaalihinta 109,00€